studentvisa.ir

ساخت وبلاگ

دانشکده های دانشگاه دانگ هوا DONGHUA

 

  • دانشکده نساجی
  • مدرسه خورشید با شکوه از کسب و کار و مدیریت
  • موسسه طراحی و هنر
  • دانشکده مهندسی مکانیک
  • دانشکده علوم و فناوری کامپیوتر
  • دانشکده علوم و فناوری اطلاعات
  • دانشکده مهندسی و علوم محیط زیست
  • دانشکده مهندسی و علم مواد
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده علوم
  • تحصیلات تکمیلی

 

 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت: 18:37

دانشگاه دونگهوا DONGHUA

(که قبلا formerly China Textile University) (به عنوان دانشگاه نساجی) بوده در سال 1951 تاسیس و در مرکز شهر شانگهای می باشد. 

دانشگاه دونگهوا از حمایت مستقیم اموزش عالی چین برخوردار است و در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد و دارای 12 کالج است این دانشگاه دانشجویان واجد شرایط را بورسیه می کند.

دانشگاه دونگهوا DONGHUA دارای 18 دانشکده ، سه برنامه فوق دکترا شده است و مجاز به ارائه 29 دوره دکترا ، 61 مقطع کارشناسی ارشد و 47 برنامه های کارشناسی است.

این دانشگاه دارای بیش از 25،000 دانشجو است همچنین یکی از دانشگاه های چینی است که برای اولین بار اقدام به پذیرش دانشجویان بین المللی را در سال 1954 کرده است . اکنون از بیش از 80 کشور برای برنامه های لیسانس برای مقطع کارشناسی ارشد ، برنامه های دکترا ، فوق دکترا یا برنامه ، و همچنین برای برنامه بلند مدت آموزش چینی برنامه های ویژه ، برنامه و آموزش کوتاه مدت در خواست پذیرش و اعزام به چین را دارند. این دانشگاه  می کوشد تا خودرا به سطوح بالای بین المللی با قابلیت رقابتی برساند.

مجموعه دانشگاهی دونگهوا  تلاش می‌کنند به دانشجویان این فرصت را بدهند تا آنچه را که از کتاب‌ها آموخته‌اند تمرین کنند وبتوانند کسب مهارت به صورت تجربی بدست بیاورند تا آنها  برای ورود به پدنیای واقعی حرفه ای خود کاملا اماده شوند.

شرایط گرفتن پذیرش برای دوره کارشناسی زیر 35 سال ، و نمره HSK 3 ، برای متقاضیان رشته های هنر ، ارائه مدرکی مبنی بر توانمندی هنری (شرکت در نمایشگاه ) و یا شرکت در امتحان.

برای دوره کارشناسی ارشد زیر 40 سال ، برای دوره دکتری زیر 45 سال و نمره HSK 5

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت: 18:25

تحصیل در چین بدون مدرک زبان (مقطع کارشناسی)

 

متقاضیان در دوره های کارشناسی در چین باید مدارک دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی را ارائه دهند.

اکثر دانشگاه های چین در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی تدریس می کنند

 

البته برای تحصیل در چین بدون داشتن این مدارک نیز می توان مهارت های آمادگی زبان انگلیسی در کالج های چین را گذراند و با کسب نمره و مهارت لازم، تحصیل در دانشگاه را آغاز نمود.

سایر شرایط برای پذیرش در این مقطع این است که معدل تحصیلی دیپلم متقاضی نباید کمتر از 14 باشد. محدوده سنی برای پذیرش در این مقطع، سن زیر 25 سال است.

 

 

تحصیل در چین بدون مدرک زبان (مقطع کارشناسی ارشد)

 

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد چین، باید دارای مدرک کارشناسی با معدل بالای 14 باشید.

دانشگاه های چین در مقطع کارشناسی ارشد به زبان های چینی وانگلیسی تدریس می کنند. 

 

درصورتی که متقاضی تحصیل در چین، هیچ یک از این مدارک زبان را در اختیار نداشته باشد، می تواند در دوره های آمادگی زبان انگلیسی یا زبان چینی در کالج های چین شرکت کند.

با اخذ نمره و مهارت های لازم می توان تحصیل در دانشگاه های چین را آغاز نمود. محدودیت تحصیل در این مقاطع، سن کمتر از 35 سال است.

 

تحصیل در چین بدون مدرک زبان (مقطع دکترا)

 

متقاضی تحصیل در مقطع دکترا چین باید دارای مدرک کارشناسی ارشد باشید.

اکثر دانشگاه های چین، این مقطع را به زبان انگلیسی تدریس می کنند، بنابراین تقریبا بدون مدرک مهارت آیلتس امکان پذیر نیست.

تحصیل در این مقطع به مقصد این کشور، طرفداران زیادی دارد.

طول مدت تحصیل در این مقطع حدودا 3 سال طول می کشد.

 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 27 آذر 1401 ساعت: 19:02

بسیاری از دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور، دغدغه مدارک مختلف زبان انگلیسی را دارند.

بهتر است بدانید که شما می توانید در برخی کشورها بدون داشتن مدارک زبان انگلیسی، به تحصیل بپردازید.

یکی از بهترین کشورها در این زمینه چین است.

اگر می خواهید تمامی اطلاعات مهم درمورد تحصیل در چین بدون مدرک زبان را بدانید، تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید.

 

6 مزیت تحصیل در چین بدون مدرک زبان

 

شاید بپرسید کشورهای زیادی وجود دارند که می توانیم برای تحصیل بدون مدرک زبان برای اخذ پذیرش تحصیلی در آنها اقدام کنیم.

چرا چین را مقصد خود برای تحصیل قرار دهیم؟

چین یک کشور پیشرفته است که هزینه های تحصیل و زندگی در آن نسبت به سایر کشورهای پیشرفته و درمقایسه با کشورهای برتر آمریکایی و اروپایی بسیار پایین تر است.

 

 

علاوه براین، برای تحصیل در این کشور، از مزایای زیر بهره مند می شوید:

 

  • کیفیت آموزشی بالای دانشگاه ها و قرارگیری در رتبه بندی های جهانی برترین دانشگاه ها تا رتبه های جهانی زیر ۳۰۰
  • امکان دریافت بورسیه تحصیلی و شرایط تحصیل رایگان در چین
  • امکان دریافت بیمه دانشجویی
  • امکان دریافت بسیار راحت و سریع ویزای تحصیلی چین
  • امکان تحصیل در چین بدون مدرک زبان

 

تحصیل در دانشگاه های معتبر

شاید باور نکنید اما می توانید در دانشگاه های معتبر چین بدون داشتن مدارک زبان به تحصیل بپردازید.

تعدادی از معتبرترین دانشگاه های چین که می توانید بدون مدرک زبان در آنها تحصیل کنید، دانشگاه های زیر هستند:

 

 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 67 تاريخ : يکشنبه 27 آذر 1401 ساعت: 18:14

معرفی عمومی دانشگاه پزشکی گوانگژو

دانشگاه پزشکی گوانگژو (GMU) ، که قبلاً به عنوان کالج پزشکی گوانگژو شناخته می شد ، در سال 1958 تاسیس شد ، همچنین این دانشگاه یک  پزشکی  یک مرکز آموزشی است که طیف کاملی از برنامه ها را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

GMU دارای دو پردیس اصلی است. پردیس Yuexiu در مرکز شهر شهر گوانگژو که نزدیک پارک دریاچه Liuhua و کوه Yuexiu واقع شده است. همچنین پردیس Panyu ، پردیس جدید 247 هکتاری است که در منطقه Panyu از شهر گوانگژو در نزدیکی رودخانه پرل واقع شده است ،که مکانی ایده آل برای یادگیری و تحقیق می باشد.

 

 

دانشکده های دانشگاه گوانگژو

دانشگاه گوانگژو دارای 21 دانشکده می باشد:

دانشکده علوم پایه پزشکی ، دانشکده بهداشت عمومی ، دانشکده علوم دارویی ، دانشکده دندانپزشکی ، دانشکده پرستاری ، دانشکده علوم زندگی مشترک GMU-GIBH، دانشکده بهداشت روان ، دانشکده اطفال ، دانشکده مدیریت سلامت ، دانشکده مارکسیسم ، دانشکده آموزش بین الملل ، دانشکده جراحی عمومی و آموزش مداوم ، کالج پزشکی آزمایشگاهی Kingmed ، دانشکده تحصیلات تکمیلی ،……

اولین دانشکده بالینی

به عنوان پیوست اولین بیمارستان وابسته دانشگاه پزشکی گوانگژو، اولین دانشکده بالینی (FCS) در سال 2004، واقع در ساحل رودخانه مروارید، تأسیس شد. مساحت این بخش بیش از 10000 متر مربع است. علاوه بر این، دارای شعبه Haiyin با مساحت ساختمانی بیش از 20000 متر مربع است. این دانشکده عمدتاً دوره های کارشناسی پزشکی بالینی (از جمله مدرسه نانشان) و طب سنتی چینی و غربی را با 18 بخش فناوری پزشکی و 23 بخش آموزشی و تحقیقاتی شامل پزشکی داخلی، جراحی، زنان و اطفال انجام می دهد.

در حال حاضر رشته پزشکی بالینی به صورت چند رشته ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و طب یکپارچه چینی و غربی به صورت چند رشته ای در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شود. در حال حاضر، 20 ناظر دکتری و 115 ناظر برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. پزشکی بالینی یک رشته برجسته ملی است در حالی که آزمایشگاه پزشکی یک رشته برجسته در سطح استان است. طب داخلی به عنوان یک برنامه ممتاز ملی و یک برنامه نمونه برای یادگیری دوزبانه که دارای تیم ملی تدریس است، شناخته شده است. برنامه های تشخیصی، داخلی و جراحی به عنوان برنامه های استانی برجسته ذکر شده است.

علاوه بر برنامه‌های در مقطع کارشناسی، این مدرسه آموزش‌های مستمر، تحصیلات تکمیلی و آموزش پسا دکتری را ارائه می‌دهد. FCS دارای یک رشته و تخصص کلیدی ایالتی، یک آزمایشگاه کلید ایالتی، شش رشته کلیدی استانی، یک رشته کلیدی دولتی اداره دولتی طب سنتی چینی و 3 آزمایشگاه کلیدی استانی است.

دومین دانشکده بالینی (SCS)

دانشگاه پزشکی گوانگژو در سال 2004 بر اساس بیمارستان وابسته دوم GMU تأسیس شد. این دانشکده دارای بخش دوم بالینی، بخش تصویربرداری پزشکی، گروه بیهوشی و گروه علوم توانبخشی است که برنامه هایی را در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد، با 11 سرپرست برای داوطلبان دکترا و 85 ناظر برای داوطلبان مدرک کارشناسی ارشد. برنامه پزشکی بالینی در مقطع کارشناسی به عنوان یک تخصص ملی ذکر شده است. طب داخلی یک برنامه عالی ملی، یک دوره نمونه ملی برای یادگیری دوزبانه با تیم ملی آموزش است. مرکز آموزش جامع مهارت های بالینی یک پایگاه آموزشی در سطح ملی است.

SCS در پنج سال گذشته 50 میلیون بودجه برای پروژه های تحقیقاتی ملی، استانی و شهری و ساخت آزمایشگاه دریافت کرده است. SCS در سال 2012 ,118 پروژه تحقیقاتی را در سطوح مختلف انجام داده است. SCS در حالی که خانه 14 محقق فوق دکترا است، دارای آزمایشگاه علوم اعصاب، آزمایشگاه بیماری های قلبی عروقی و آزمایشگاه آلرژی و ایمونولوژی بالینی است.

در سپتامبر 2013، مؤسسه علوم اعصاب با دانشکده پزشکی هاروارد، بیمارستان عمومی ماساچوست (MGH) مرکز صرع همکاری کرد و توافق نامه ای را برای تأسیس “موسسه پزشکی نورولوژی هاروارد – گوانگژو” امضا کرد.

 

برنامه های دانشگاه گوانگژو

GMU به آموزش متخصصانی با مهارت های نوآورانه و عملی اهمیت می دهد. این دانشگاه در صدد ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد با بالاترین کیفیت ممکن است.

GMU  بیست برنامه کارشناسی تمام وقت را ارائه می دهد: پزشکی بالینی ، TCM و پزشکی غربی ، تصویربرداری پزشکی ، بیهوشی ، توانبخشی ، دندانپزشکی ، فناوری آزمایشگاه پزشکی ، علوم دارویی ، پرستاری ، پزشکی پیشگیری ، روانشناسی کاربردی ، داروسازی بالینی ، اطفال ، روانپزشکی ، مهندسی پزشکی ، بیوتکنولوژی ، مدیریت بهداشت ، بازاریابی ، حقوق ، کیفیت غذا و ایمنی.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 89 تاريخ : شنبه 26 آذر 1401 ساعت: 13:04

دانشگاه هنر شانگهای در سال 1960 تأسیس شد. این دانشگاه یکی از تأثیر گذارترین،قدیمی ترین و مشهورترین دانشکده های هنر و طراحی در چین است. آکادمی هنر شانگهای به آموزش هنرمندان و طراحان حرفه ای در زمینه ارائه برنامه های مربوط به هنرهای تجسمی،طراحی و آموزش هنر معاصر اختصاص یافته است. دانشگاه هنر شانگهای به تدریج طرح هایی را برای تحقق بخشیدن به پیشرفت های صنعتی و خواسته های شرکت های فرهنگی در اختیار دارد، این آکادمی یک محیط جامع از کارگاه های آموزشی و استودیوهای مختلف را در زمینه آموزش عملی با کمک امکانات متنوع از متخصصان داخلی،طراحان بین المللی و صنایع فوق العاده طراحی کرده است.

رشته های دانشگاه هنر شانگهای

دانشگاه شانگهای که نام آن SADA است توسط دولت شهرداری شانگهای و وزارت آموزش و پرورش تأیید شد. آکادمی SADA تنها کالج ملی برای آموزش حرفه ای هنر و طراحی در کشور چین است. که طی بیش از پنج دهه سابق به عنوان دانشکده پرورش استعدادهای هنری و هنرمندان مشهور در سطح ملی شناخته شده است. SADA تنها کالجی است که  در حال حاضر بر روی پروژه نوآوری های سیستم آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. این دانشگاه علاوه بر این در ساخت کتابخانه منابع هنر و طراحی در زمینه آموزش حرفه ای ملی پیشرو است.

 

 

دانشگاه هنر SADA شانگهای و توسعه صنایع خلاق در چین

با توسعه صنایع خلاق در شانگهای (پایتخت اقتصاد خلاق چین)،این دانشگاه هنر شانگهای پایگاه های آموزش عمومی هنر دیجیتال شانگهای،هنر و صنایع دستی شانگهای،طراحی محیط زیست مدرن و طراحی چشم انداز را ایجاد کرد. از جمله دلایلی برای تحصیل در چین می تواند این باشد که SADA افراد فوق العاده ای را که در فرهنگ خود خلاق اند،محققان شرقی،طراحان معتبر بین لمللی،استادان هنر و صنایع دستی و همچنین هنرمندان محلی جذب می کند. برنامه های مطالعاتی بر کارگاه های آموزشی و استودیو های مختلفی که به طور خاص به منافع آن ها و برنامه های دراز مدت کمک می کند متمرکز هستند. این آکادمی به عنوان یک سمبل برای مدراس هنر، پیشرفت های زیادی را در زمینه برنامه های آموزشی، تدریس و ساخت دانشگاه به وسیله ارتباطات گسترده با کسب و کارملی و بین المللی و همکاری با با صنعت و تجارت به دست آورد. دانشگاه SADA دارای دانشکده هایی است که شامل 2300 عضو تمام وقت و 100 عضوپاره وقت برای آموزش بیش از 4.400  دانشجو که در 12 رشته مختلف طراحی مشغول به تحصیل هستند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت: 15:49

یکی از ویژگی های خاص دانشگاه های چین این است که خوابگاه های دانشجویی معمولاً در محوطه دانشگاه ادغام می شوند. برخلاف اکثر دانشگاه‌های غربی که معمولاً خوابگاه‌ها برای همه دانشجویان و اساتید مسکن فراهم نمی‌کنند، در چین معمولاً یک منطقه مسکونی در محوطه دانشگاه وجود دارد که بسیاری از کارکنان و اساتید در آن زندگی می‌کنند.

بعد از اقدامات اولیه مربوط به پذیرش و تحصیل در چین ، نوبت به فراهم کردن شرایط برای اسکان دانشجو می رسد.

خوابگاه دانشجویی در چین اولین گزینه قابل بررسی برای اقامت دانشجو در نظر گرفته می شود.

 

بررسی شرایط خوابگاه دانشجویی در چین

بسیاری از دانشجویان زندگی در خوابگاه ها را راحت می دانند. از آنجایی که ساختمان ها در محوطه دانشگاه هستند، به کلاس های درس و امکانات تحقیقاتی بسیار نزدیک هستند. این برای دانش آموزانی که پیاده به کلاس یا کتابخانه می روند بسیار راحت است.

 

با توجه به وسعت کشور چین و تنوع دانشگاه های این کشور ، خوابگاه های زیادی برای ارائه به دانشجویان وجود دارد. با وجود عده ی زیادی دانشجوی بین الملل در چین ،کشور چین در تلاش است تا شرایط زندگی دانشجویان در چین را بهبود بخشد.

به طور معمول خوابگاه ها ، محل اقامت دانشجویان در محوطه دانشگاه می باشد.

این خوابگاه ها بسته به موقعیت مکانی دانشگاه و خود دانشگاه تفاوت هایی را دارا هستند.

ظرفیت خوابگاه از 1 نفر تا 4 نفر در نظر گرفته شده است.

 

امکانات خوابگاه دانشجویی در چین

  • مبله بودن اتاق ها
  • اینترنت رایگان
  • تلویزیون
  • سرویس بهداشتی خصوصی هر اتاق
  • حمام
  • آبگرمکن
  • کولر و بخاری
  • آشپزخانه اشتراکی

 

 

هزینه خوابگاه 

همانطور که گفته شد هزینه خوابگاه دانشجویی به شهر ، دانشگاه و نوع اتاق شما  بستگی دارد.

این رقم به صورت روزانه ، هزینه ای بالغ بر  12 الی 50 یوان در بر خواهد داشت.

 

 

قوانین و شرایط خوابگاه دانشجویی 

ورودی های خوابگاه دانشجویی چین گیت دارد که دانشجویان مقیم خوابگاه می توانند با استفاده از کارت دانشجویی خود از گیت ها عبور کنند.

از ساعت 11 شب درب خوابگاه یک طرفه می شود و فقط از داخل باز می شود و افرادی که قصد ورود دارند باید کارت بزنند.

امضای برگه تعهد مربوط یه رعایت نظم و احترام به مسئولین خوابگاه

اتاق ها مختلط نیستند و تنها با رائه سند ازدواج این امر ممکن خواهد بود.

دانشجویانی که به صورت مهمان وارد می شوند ، کارت دانشجویی خود را نزد مسئول خوابگاه به امانت می گذرارند.

اعضای خانواده دانشجویان می توانند یک ماه به صورت مهمان در خوابگاه اسکان داشته باشند.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 83 تاريخ : پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت: 15:04

پزشکی در چین یا روسیه ؟ شاید کسانی که قصد تحصیل در رشته پزشکی را داشته باشند نام این دو کشور را برای تحصیل شنیده باشند. امروزه تعداد زیادی از کشورها برای تحصیل در رشته پزشکی شرایط سختی را پیش روی متقاضی می گذارند.این در حالی است که کشور روسیه و چین از این موضوع  مستثنی هستند.شرایط پذیرش از دانشگاه های روسیه و چین به مراتب آسان تر از این کشور ها می باشد.

در این مقاله قصد داریم به مقایسه این دو کشور بپردازیم تا متقاضیان با دید باز تر ، دست به انتخاب بزنند.

نگاهی به پزشکی در چین یا روسیه

با مقایسه پزشکی در این دو کشور  به این نتیجه می رسیم  که تحصیل پزشکی در کشورهای روسیه و چین  نسبت به دیگر کشورها، چالش های کمتری را مقابل متقاضیان قرار می دهد. مواردی مانند: بی نیازی به مدرک زبان، بدون آزمون ورودی و یا آزمون ورودی آسان،  در مواردی ارائه کمک هزینه  کیفیت بالای دانشگاه های پزشکی این کشورها، اعتبار بالای مدارک دریافتی در این دانشگاه ها در مقابل بسیاری از کشور های جهان، هزینه ی پایین زندگی و …. موضوعاتی هستند که مطرح می باشند.

 

 

کالج و یا دوره ی پیش از دانشگاه

معمولا دانشجویان بین المللی قبل از ورود به دانشگاه دوره ای را خواهند گذراند که عمدتا به آن کالج می گویند.در کشور روسیه و چین نیز هر دو این دوره را دارند که ما در بحث پزشکی به آن ها وارد می شویم.برای کشور روسیه این دوره را پادفک و برای کشور چین این دوره را پری مدیکال می نامند. در کشور روسیه برای تحصیل به زبان روسی این دوره اجباری می باشد و برای تحصیل به زبان انگلیسی در اکثریت دانشگاه ها این دوره اجباری نخواهد بود.برای کشور چین این دوره اجباری نخواهد بود و برای کسانی مناسب است که قصد تقویت رزومه تحصیلی خود را دارند و یا نمرات به نسبت ضعیفتری دارند.

 

زبان تحصیل

در کشور روسیه به دو زبان روسی و انگلیسی امکان تحصیل برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در کشور چین برای دانشجویان بین المللی امکان تحصیل به زبان انگلیسی می باشد.و از نظر وزارت بهداشت ایران تحصیل به زبان انگلیسی مورد تایید می باشد.

تاکید می شود که قبل از شروع کورس اصلی دانشگاه برای تایید بودن تحصیل خود از نظر وزارت بهداشت اران ، ملزم به دریافت مدرک A2 آن کشور می باشید.

آزمون ورودی

کشور چین آزمون ورودی ندارد و تنها مصاحبه ای به صورت غیر حضوری و به زبان انگلیسی انجام می شود.در کشور روسیه آزمون ورودی وجود دارد و مباحث آن دروس پایه پزشکی و زبان روسی می باشد.تنها دو دانشگاه رودن و سنت پطرزبوگ آزمون ورودی برگزار نمی کنند.

 

هزینه زندگی

هزینه زندگی در کشور چین با احتساب هزینه خوابگاه ماهیانه 200 تا 300 دلار محاسبه می شود .در کشور روسیه هزینه زندگی در شهرهای مختلف ، متفاوت می باشد.شهر نووسیبریسک و کازان ماهیانه 200 دلار ، سن پطرزبوگ ماهیانه 300 تا 350 دلار و شهر مسکو نیز ماهیانه 500 تا 600 دلار .هزینه های فوق با احتساب خوابگاه می باشد.

مسافت

بحث مطرح دیگر را می توان فاصله زمانی و مکانی در نظر گرفت.فاصله زمانی که شما برای سفر به روسیه باید در نظر بگیرید 4 ساعت می باشد. این فاصله برای کشور چین 2 برابر می باشد که معادل 8 تا 9 ساعت زمان می برد.پس می توان گفت که کشور روسیه نسبت به کشور چین به ایران نزدیک تر می باشد.

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 20 آذر 1401 ساعت: 15:47

 دانشجویان بین المللی در دانشگاه جینان

دانشگاه جینان با بیش از 11000 دانشجو از 100 کشور جهان،  نقش بسزایی در ایجاد یک فرهنگ باز، خلاق و پر جنب و جوش را ایفا میکنند . دارای هر ملیتی که باشید در کوتاهترین زمان میتوانید تجربه داشتن دوستان و استادانی از اقصی نقاط دنیا را در مجموعه بین المللی بزرگ دانشگاه جینان تجربه نمائید.

همه دوره‌ها بجز دوره زبان چینی، به زبان انگلیسی تدریس میشوند. با تلاش و فداکاری های بسیار، اکنون پس ازسالها، این مجموعه تبدیل به یک مرکز آموزش عالی انگلیسی زبان بین‌المللی در سطح جهانی تبدیل شده است.

همچنین این دانشگاه دارای اعضای حرفه ای و تخصصی در زمینه آموزش به متقاضیان در دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیز میباشد.

این دانشگاه دارای 5 کمپ واقع در 3 شهر گوانگژو ، شنژن و ژوهای نیز میباشد که بهترین امکانات را از هر لحاظ را به دانشجویان ارائه مینماید.

 

دانشکده‌های دانشگاه جینان

  • دانشکده علوم چینی : شامل دپارتمان تدریس زبان و ادبیات چینی ، تاریخ و فرهنگ چین در مقاطع کارشناسی ، ارشد و دکترا میباشد.
  • دانشکده تعلیمات خارجی : شامل 5 دپارتمان از جمله : 1- زبان و ادبیات انگلیسی 2- تجارت و اقتصاد انگلیسی 3- زبان وادبیات ژاپنی 4- زبان و ادبیات فرنسوی 5- تدریس زبان انگلیسی و 5 مؤسسه تحقیقاتی علمی
  • دانشکده هنر : شامل دپارتمان هنرهای چینی ، انیمیشن ، موسیقی ، فیلم و تلویزیون
  • دانشکده خبرنگاری و ارتباطات : شامل دپارتمان خبرنگاری ، تبلیغات رادیو و تلویزیون
  • دانشکده اقتصاد : یکی از اولین دانشکده های اقتصاد در چین که در سال 1980 به بهره برداری رسید و کلیه رشته های اقتصاد را از مقطع کارشناسی تا مقطع  Phd را عرضه مینماید.
  • دانشکده مدیریت : شامل چهار دپارتمان از جمله : حسابداری ، مدیریت کسب و کار ، بازاریابی و مدیریت جهانگردی و 10 مرکز تحقیقاتی

 

 

سایر دانشکده ها

  • دانشکده مدیریت بحران و اداره عمومی
  • دانشکده حقوق و مالکیت معنوی
  • دانشکده مطالعات بین‌المللی
  • دانشکده علوم و مهندسی
  • دانشکده علوم و فناوری اطلاعات
  • دانشکده علوم و فناوری زندگی
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده تخصصی پزشکی
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده فرهنگ و زبان چینی
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده اطلاعات مترجمی
  • دانشکده شیمی و علوم مواد
studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 13 آذر 1401 ساعت: 14:43

دانشگاه تونگجی Tongji

 

دانشگاه تونگجی یکی از دانشگاه های پیشرو است که مستقیماً زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در چین است.

این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه کلیدی دولتی در پروژه دولتی 211 و برنامه اقدام تجدید قوا در قرن 21 در چین گنجانده شده است.

پس از تأسیس جمهوری خلق چین در سال 1949 ، دانشگاه تونجی به دنبال بازسازی سراسری موسسات آموزش عالی در سال 1952 به یک دانشگاه مهندسی تبدیل شد.

این دانشگاه بزرگترین دانشگاه مهندسی عمران بود و تخصصی ترین برنامه های مهندسی را در چین ارائه می داد.

همچنین به سرعت به یک دانشگاه چند رشته ای تبدیل شده است که شامل علوم ، مهندسی ، اقتصاد ، مدیریت ، هنر و حقوق می باشد.

 

درباره دانشگاه تونگجی

دانشگاه Tongji ، قبلا دانشکده پزشکی Tongji German و در سال 1927 به دانشگاه دولتی تبدیل شد.

و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی در چین بود.

این دانشگاه طی شصت و پنج سال از تأسیس چین به ویژه از زمان سیاست باز شدن این کشور از همه نظر به سرعت پیشرفت کرده است.

 دانشگاه تونگجی در حال حاضر یک دانشگاه جامع با ده رشته اصلی در علوم ، مهندسی ، پزشکی ، علوم انسانی ، حقوق ، اقتصاد ، مدیریت ، فلسفه ، هنرها و آموزش با قدرت در معماری ، مهندسی عمران و اقیانوس شناسی است.

این دانشگاه یکی از محبوب ترین دانشگاه های کشور بوده است و تعداد زیادی دانشجو از تمام نقاط چین و سراسر جهان جذب خود کرده است. به طور خاص ، این انتخاب شماره یک کسانی است که در زمینه معماری و مهندسی عمران حرفه ای را دنبال می کنند.

 دانشگاه پیوندهای تنگاتنگی با صنعت برقرار کرده است که به دانشجویان امکان می دهد اطلاعات دست اول را از طریق تعامل با جامعه بدست آورند. این توضیح می دهد که چرا فارغ التحصیلان دانشگاه Tongji مورد توجه کارفرمایان سراسر کشور هستند.

 

رتبه بندی دانشگاه تونگجی

260 برتر در جهان
16 برتر در چین

دانشگاه تونگجی هر سال به طور مداوم در 260 برتر جهان قرار می گیرد.

این دانشگاه از بین 2000+ دانشگاه در چین در رتبه 13-16 برتر قرار دارد. 

studentvisa.ir...
ما را در سایت studentvisa.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Studentvisa bonyadjahani50 بازدید : 119 تاريخ : شنبه 12 آذر 1401 ساعت: 13:56